Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Ο ΙΔΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ(Ο πιο μεγάλος μου εχθρός)ΑΝΔΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ -ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ - ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ



ΜΟΥΣΙΚΗ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ

Ο ΙΔΙΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ(Ο πιο μεγάλος μου εχθρός )

Ο πιο μεγάλος μου εχθρός
Ειναι ο ίδιος μου εαυτός
Αυτος με παει στο γκρεμό
Αυτος τα κανει ολα ,,
Αυτος με εκανε φτωχό
Στο περιθώριο να ζω
Αυτος με κανει να πονώ
Αυτος τα φταιει ολα

ο πιο μεγάλος μου εχθρός
Ειναι ο ίδιος μου εαυτός
Αυτος με εχει σκοτωσει
Αυτος με εκανε τρελλό
Αυτος με εχει προδώσει
Και τιποτα στο κοσμο αυτο
Πια δεν θα με γλυτώσει

Οσοι μου εκαναν κακο
Δεν φταινε αυτοι φταιω εγω
Εγω ειμαι η αιτια
Δεν πίστευα μες στην ψυχη
Πως έκρυβαν κακία

Ο ποιο μεγάλος μου εχθρός
Ειναι ο ίδιος μου εαυτός
Αυτος με πηγε φυλακή
Αυτος τα φταίει ολα
Μου εχει κλέψει τη ζωη
Αυτος μου δινει μαχαιριές
Και τρέχουν αίμα οι πληγές
Αυτος τα φταίει ολα

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!