Σάββατο 14 Απριλίου 2018

Για την Πατρίδα πάλευες




Για την Πατρίδα πάλευες

Έφυγες φως της Χαραυγής
Όνειρο της ζωής μας ,
Ήσουν άετος που Έδινες
Το θάρρος στην ψυχή μας ,

Τώρα ματώνουν οι ουρανοί
Τα Σύννεφα μαυρίζουν
κρύψαν τον ήλιο ξαφνικά
Και τα πουλιά δακρύζουν

Αυτη η φυγή σου ξαφνική
Το Όνειρα γκρέμισαν
Αφού τα δυο σου Φτερά
Κοντά μας δεν γυρίσαν

Για την πατρίδα πάλευες
Και όταν ψηλά πετούσες,
Κοιτάγαμε τον ουρανό
Κι εσύ μας χαιρετούσες,

Τωρα μαυρίσαν οι ουρανοί
Κοπήκαν τα φτερά σου,
Αφήνει πόνο στην καρδιά
Αυτο το πέταγμα σου

Ολα τα σπίτια του χωριού
Μαυρίσαν γίγαντα μου ,
Δεν θα σε βλέπουν να πετάς
Και κλαίει η καρδια μου .

Έχασαν το αετόπουλο
Που στα ψηλά πετούσε
Τον αγκάλιαζαν με χαρά
Κοντά τους σαν γυρνούσε

Πάσχα με αυτους δεν έκανε
Ουτε με τα παιδιά του
Δεν πρόλαβαν να παίξουνε
Μεσα στην αγκαλιά του

Αντίο όμορφε Αητέ
Πίσω δε θα γυρίσεις,
Τα αλλα Αετόπουλα
Θα πας να συναντήσεις,

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!