Σάββατο 28 Απριλίου 2018

ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ-A N A S T A S I A- ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ -ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ-A N A S T A S I A
 ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ 
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Αφιερωμένο σ’ όλες τις μανούλες και σε όλους εκείνους που έχουν χάσει αγαπημένα πρόσωπα 
Με αγάπη Γιώτα

Κάτι τέτοιες μέρες 
 Κάτι τέτοιες μέρες Ήσουνα κοντά μου 
Ήσουν το φεγγάρι μες στα όνειρά μου 
 Ήσουνα ο ήλιος μες στον Ουρανό μου
 Ήσουν το τραγούδι το μοναδικό μου 

Κάτι τέτοιες μέρες που η γη γιορτάζει 
Η ψυχή μου κλαιει ,και η οργή φωνάζει 
Κάτι τέτοιες μέρες ειμαι μοναχή μου 
Αδια από εσενα ειναι η ζωη μου .

Κάτι τέτοιες μέρες Ήσουνα κοντά μου 
 Ήσουνα η άνοιξη μεσα στην μάτια 
μου Κάτι τέτοιες μέρες σε αναζητάω 
Μες στην μοναξιά μου κλαίω και πονάω

Κάτι τέτοιες μέρες χάνω το μυαλό μου 
Με έλεγες αγάπη σε έλεγα μωρό μου 
Κάτι τέτοιες μέρες ,σε Αναζητάω
Σε ενα αδειο σπίτι σαν τρελή γυρνάω 

Κάτι τέτοιες μέρες που ολοι τραγουδάνε
Τα όνειρα μου Φεύγουν και με παρατάνε
 Ταξιδεύει ο πόνος ,μεσα στην ψυχή μου 
 Κάτι τέτοιες μέρες χάνετε η ζωη μου 





Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!