Κυριακή 3 Ιουνίου 2018

Μανα Ελλάδα μου γερνάς





Μανα Ελλάδα μου γερνάς 

Μάνα Ελλάδα μου γερνάς
 Και εγώ πονώ και κλαίω , 
Αν τωρα Φεύγω μακριά 
Μη φανταστείς πως φταίω ,

 Δεν φταίω εγω μάνα Ελλάς 
Μα αυτοι που σε πρόδωσαν ! 
Αυτοι που μία μαχαίρια
 Πισώπλατα σου δώσαν, 

Όνειρα έκανα πολλά
 Κοντά σου εγώ να ζήσω , 
Αυτό το σώμα που έπλασες 
Στο χώμα σου να αφήσω, 

Στην Αγκαλιά σου έμαθα 
Να απλώνω φτερά μου, 
Όσο Ψηλά όμως θα πετώ,
 Θα σε έχω στην καρδιά μου, 

Συγνώμη μάνα μου Ελλάς
Που φεύγω μακριά σου, 
Και που δεν έχω επιλογή 
Να βρίσκομαι κοντά σου , 

Συγνώμη που οι ρίζες μου 
Νερό αλλού θα βρούνε, 
Μα ξέρω πως τα χείλη μου
 Εσένα θα ζητούνε,

 Γιατί η ψυχή Θα βρίσκεται 
Στα άγια χώματα σου, 
Συγνώμη μάνα που γερνάς
 Και εγω θα με μακριά σου, 

Πονά η καρδιά πονάει ψυχή 
Πονάει το κορμί μου, 
Στην σκέψη πως στην ξενιτιά 
Θα ζήσω τη ζωή μου, 

Το χώμα σου το ιερό 
Πριν φύγω θα φιλήσω, 
Το πονεμένο βλέμμα σου 
Δεν θα το λησμονήσω, 

Θα το κρατήσω φυλαχτό 
Εκεί που θα γυρίζω, 
και παντα με παράπονο 
Για σένα θα δακρύζω,

Γιώτα Ξένου

Αν αγαπάτε την πατρίδα Γυρίστε πίσω, ,,, Γιατί μια μέρα δεν θα είναι πια δική μας,, Και τότε θα κλάψουμε πίκρα

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!