Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Κλαίω γιατί έρχεται βοριάς




                       



Κλαίω γιατί έρχεται βοριάς

Στην αγκαλιά της θάλασσας
Το φεγγαράκι κλαίει
Και με παράπονο πικρό
Τον πόνο του της λέει

Κλαίω γιατί έρχεται βοριάς
Και σύννεφο μεγάλο
Και δεν θα καθρεφτίζομαι
Στην αγκαλιά σου άλλο

Θα μπει μπροστά μας σύννεφο
Μαύρο να μας χωρίσει
Κλαίω γιατί ο άνεμος
Σε λίγο θα αρχίσει

Στην αγκαλιά της θάλασσας
Το φεγγαράκι κλαίει
Και με παράπονο πικρό
Τον πόνο του της λέει,

Κλαίω γιατι ο ουρανός
Το φως μου θα καλύψει
Και τη μεγάλη μου ομορφιά
Θα αργήσει να τη δείξει ,

Και εσυ θα αφρίζεις άγρια
Ολοι θα σε φοβούνται ,
Μάνες θα ψάχνουν για παιδιά
Και θα σε καταριούνται ,,,

Μα εγω σε άλλο ουρανο
Θα Βρίσκομαι μακριά σου ,
Εισαι σκληρή μα θα Ποθώ
Το όμορφο Αγκάλιασμα σου,

Γιώτα Ξενου !!!!1998 ,


Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!