Κυριακή 10 Ιουνίου 2018

Πέφτεις στα γόνατα ψυχή






Πέφτεις στα γόνατα ψυχή

Δεν θέλω να διαβάζω τον καημό 
Σε μάτια που με δάκρυα Κυλάνε 
Δεν θέλω να αντικρίζω της πληγές
 Σε χείλη που με πίκρα σου γελάνε

Με κούρασαν αυτά που έχω δει
 Με διέλυσε ο πόνος των Αμάχων 
Με φόβισε η φωνή του δυνατού 
Και η γωνιά των πικραμένων των μονάχων 

Πολλά θα ήθελα να κάνω να χαρούν
 Εκείνοι που βοήθεια μου Ζητούνε,
 Εκείνοι που με πόνο προσπαθούν 
Από ένα χέρι κάποιου άλλου να πιαστούνε, 

Κι εσύ ψυχή μου τους κοιτάς 
Κι εσύ καρδιά μου υποφέρεις, 
Μα είναι τόσοι οι καημοί 
Που δεν μπορείς σε μια σειρά για να τους φέρεις, 

Πέφτεις στα γόνατα ψυχή και κλαις 
Και το θεό παρακαλάς να τους γλιτώσει 
Μα θέλει άνθρωπε, ο θεός, μαζί μέ εσε 
το χέρια σου να απλώσεις να τους σώσει 
Γιώτα Ξένου 



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!