Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2019

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ -ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Μια νυχτα δεν ειναι αρκετή ,

Την πολυσέλιδη ζωη μου δεν μπορείς
Σε μια βραδιά να την διαβάσεις ,
Πρεπει μαζι μου να καθίσεις πιο πολυ
Να την ακούσεις να την νιώσεις να την μάθεις ,

Μια νυχτα δεν ειναι αρκετή
Για να σου πω τι εχω περάσει
Πρεπει να μείνεις για να δεις
Γιατι πονω ,γιατι νωρίς ,εχω γεράσει

Μια νυχτα δεν ειναι αρκετή
Για να σου πω τα βάσανα μου ,
Ξέρω θα κλαψεις οταν δεις
Να ανοίξουνε οι πόρτες της καρδιάς μου

Της πολυσέλιδης ζωής μου τα φτερά
Έχουν ματώσει απο πόνο και αδικία
Τα ονειρα μου ολα πήρανε φωτιά
Έχουν καεί απο του κόσμου τη κακία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!