Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ

Ευχαριστώ που Υπάρχουν φίλοι και φίλες που με εμπιστεύονται Λέγοντας μου τον πόνο της ψυχής τους !!!!!’
Για σένα φίλη του φβ έγραψα αυτό το τραγούδι ακούγοντας τον πόνο σου, που αυτός ο πόνος με πήγε στα σκοτεινά Δρομάκια της ψυχής σου
Που πάντα θα μείνει κρυμμένο εκει το όνομα σου. Έκανα το πόνο σου τραγούδι !!!!!!
Πόνεσα οταν μου εγραψες πως η ψυχή σου γονάτισε ακούγοντας το !!’
Συμβαίνουν στην ζωή μας θέματα σαν αυτο !!!!!
Ειμαι Σίγουρη δεν είσαι η πρώτη ούτε η τελευταία!!!!


ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ-ANASTASIA .
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.......
ΜΟΥΣΙΚΗ..ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ
ΠΑΡΕΑ ΝΑ ΠΛΑΓΙΑΣΟΥΝ ,
ΤΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ,
ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΝ ,

ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΕΡΩΤΙΚΑ
ΚΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΑΜΩΣΟΥΝΕ
ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ,

ΤΑ ΠΑΓΩΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΡΜΙΑ
ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΝ
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΡΚΟΥΣ ΠΙΑ
ΑΙΩΝΙΟΥΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ,


ΠΑΓΩΣΕ Η ΣΤΑΧΤΗ ΚΑΙ ΕΣΒΗΣΕ
Η ΣΠΙΘΑ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ,
ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ ΠΩΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΝ
ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΑΡΕΑ ,,,,,,,

ΓΙ'ΑΥΤΟ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΓΙΑ ,
ΕΝΑ ΠΙΚΡΟ ΑΝΤΙΟ ,
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΡΑ
ΑΛΛΟ, ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!