Σάββατο 17 Μαρτίου 2018

Σε πήραν απ´τα χέρια μου





Η πένα μου κλαιει για αυτές της μάνες ,βλέποντας τα παιδιά τους σε φυλακές Υψίστης ασφαλείας

Σε πήραν απ´τα χέρια μου

Παιδι μου οι ώρες δεν παιρνούν
Ο πόνος μεγαλώνει,
Όσο εσύ δεν έρχεσαι
Η πίκρα με σκοτώνει,

Που είσαι παιδί μου όμορφο ,
Που σε έχουνε ριγμένο.??
Σε ποια γωνιά είσαι μόνο σου
Παιδί μου λατρεμένο ,, 

Σε πήραν απ´τα χέρια μου
 Και από την αγκαλιά μου, 
Και νιώθω πως γκρεμίσανε 
Όλα τα όνειρά μου, 

Τα ρούχα τα στρατιωτικά 
Παιδί μου αγκαλιάζω, 
Τα πλένω με το δάκρυ μου 
Και Βαριαναστενάζω, 

Σκέφτομαι σαν ερχόσουνα
 Τα βράδια ευτυχισμένο 
Για την Πατρίδα μίλαγες
 Με βλέμμα δακρυσμένο 

Μου έλεγες για την Ελλάς 
Και έλαμπε η ματιά σου,
 Μου έλεγες αν Χρειαστεί,, 
Πως θα έδινες αγόρι μου 
Το αίμα απ´την καρδια σου  

 Την πόρτα Ανοίγω γιόκα μου 
Μαύρο σκοτάδι βλέπω, 
Για Πες μου πως να κοιμηθώ 
Κοντά μου όταν δε σε έχω, 

Κοιτάζω τον πατέρα σου
 Κρυφά κι εκείνος κλαίει, 
Για να μου δίνει δύναμη ,
 Σώπα θα ´ρθει μου λέει, 

Σαν της σκιές γυρίζουμε 
Ματώνει η καρδιά μας, 
Και αναρωτιόμαστε και οι δύο
 Που πήγε η χαρά μας, 

Προσεύχομαι στην Παναγία
 Και στο θεό πατέρα, 
Της λευτεριάς σας γρήγορα 
Να ´ρθει η άγια μέρα,, 

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!