Σάββατο 17 Μαρτίου 2018

Μάνα Ελλάδα μου γερνάς

  


Μάνα Ελλάδα μου γερνάς

Μάνα Ελλάδα μου γερνάς
Και εγώ πονώ και κλαίω
Είμαι παιδί σου ανήμπορο
Μη φανταστείς πως φταίω

Δεν φταίω εγώ, με κυνηγούν
Αυτοί που σε πρόδωσαν !
Αυτοί που μία μαχαίρια
Πισώπλατα σου δώσαν

Και εγώ που όνειρα έκανα
Κοντά σου να Πεθάνω ,
Συγνώμη μάνα μου Ελλάς
Δεν ξέρω τι να κάνω

Στην Αγκαλιά σου έμαθα
Να απλώνω φτερά μου,
Όσο Ψηλά όμως θα πετώ,
Θα σε έχω στην καρδιά μου

Συγνώμη μάνα μου Ελλάς
Που φεύγω μακριά σου,
Και που δεν έχω επιλογή
Να μείνω εδώ κοντά σου

Συγνώμη που οι ρίζες μου
Νερό αλλού θα βρούνε,
Μα ξέρω πως τα χείλη μου
Δεν θα χαμογελούνε

Γιατί η ψυχή μου θα ναι εδώ,
Στα άγια χώματα σου,
Συγνώμη μάνα που γερνάς
Κί εγώ φεύγω μακριά σου,

Πονά η καρδιά πονάει ψυχή
Πονάει το κορμί μου,
Στην σκέψη πως την ξενιτιά
Θα ζήσω τη ζωή μου,

Πριν φύγω όμως μάνα μου
Το χώμα θα φιλήσω,
Το πονεμένο βλέμμα σου
Δεν θα το λησμονήσω,

Θα το κρατήσω φυλαχτό
Εκεί που θα γυρίζω,
και πάντα με παράπονο
Για σένα θα δακρύζω,

Γιώτα ξένου
Αν αγαπάτε την πατρίδα Γυρίστε πίσω, ,,, Γιατί μια μέρα δεν θα είναι πια δική μας,, Και τότε θα κλάψουμε πίκρα

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

1 σχόλιο:

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!