Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

*ΑΣΕ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ:ΓΙΩΤΑ :ΞΕΝΟΥ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΑΣΕ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Άσε να πάω στον ουρανό

Έζησα χρόνια όμορφα κι αξέχαστα κοντά σου
μα εσύ συνέχισε να ζεις έχεις ζωή μπροστά σου
εγώ τελείωσα εδώ άσε με να πετάξω
στου ουρανού την αγκαλια φωλιά για σε θα φτιάξω

Άσε με να πάω στον ουρανό, άσε με να αποδράσω
και τις στιγμές που ζήσαμε ποτέ δεν θα ξεχάσω

Μην κλαις τρομάζω κι έρχομαι να σε παρηγορήσω
φτάνοντας στον παράδεισο πάλι γυρίζω πίσω

Μην κλαις ψυχή μου όμορφη γιατί βαθειά πονάω
σε βλέπω κι ανησυχώ κι από ψηλά γυρνάω.

Άσε με να πάω στον ουρανό, άσε με να αποδράσω
και τις στιγμές που ζήσαμε ποτέ δεν θα ξεχάσω

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!