Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

Άγγελος ήσουν και έφυγες



Άγγελος ήσουν και έφυγες

Ποιος είναι αυτός που τόλμησε
Δώρα να σε σκοτώσει 
Στη μάνα που σε γέννησε
Τέτοιο Καημό να δώσει,

Μαχαίρι κράταγε ο φονιάς 
και σε ακολουθούσε 
Να σε αφανίσει απ’ τη ζωή
 Ήθελε και ζητούσε

Βοήθεια ζήταγες να βρεις 
Κανείς δε σε θωρούσε ,
 Και από τα χείλη σου τα δυο 
Το αίμα εκυλούσε

Πως τόλμησε ο άγριος
Έτσι να σε χτυπήσει, 
Και μες στο κοιμητήριο 
Τα νιάτα σου σβήσει

Κλαίω μικρή μου και απορώ
 Στον άδικο χαμό σου,
 Θηρίο της κολάσεως
 Έσβησε το όνειρο σου

Ποιος είναι αυτός που τόλμησε
 Το νήμα σου να κόψει, 
Και αυτές της άγριες μαχαιριές
 Στο στήθος να σου δώσει

Ποιοι είναι αυτοί που τόλμησαν 
Τι διαταγή να δώσουν ,
 Και εσένα Δώρα μου μικρή
 Να σε Ισοπεδώσουν

Ποια είναι τα συμφέροντα 
Ποιους εξυπηρετούσε, 
Ποιος είναι αυτός που επίμονα 
Το φόνο σου Ζητούσε

Η άκρη όμως θα βρεθεί 
Και θα φανερωθούν 
Και όσοι συνωμότησαν
 Σίγουρα θα βρεθούν

Εσύ είσαι τώρα Άγγελος 
Και τα λεύκα φτερά σου, 
Θα σ" οδηγήσουν Για να βρεις
 Την όμορφη φωλιά σου

Αντίο φως της Χαραυγής
 Μικρή δροσοσταλιά μου, 
Έκλαψα για τα νιάτα σου 
Και πόνεσε η καρδιά μου.

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!