Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣ:ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣ 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Αυτά τα λόγια που ακούς

Θα έρθουν νύχτες μοναξιάς
Και μόνη θα κοιμάσαι
Και όταν ο αέρας θα βογκά
Θα κλαις και θα φοβάσαι

Θα περιμενεις την αυγή
Μα αυτή θα αργεί να έρθει
Σύννεφα θα' χεις στη ψυχή
Και στη καρδια θα βρέχει

Αυτά τα λόγια που ακούς
Μια νύχτα θα θυμάσαι
Κι αν τώρα τα περιφρονείς
Κάποτε θα λυπάσαι
Γιατί εγώ δεν θα' μαι εδώ
Γλυκά να σου μιλάω
Ίσως μια άλλη να αγαπώ
Στα χείλη να φιλάω

Θα έρθουν μέρες μοναξιάς
Και θα μισείς τις νύχτες
Γιατί αργά θα περπατούν
Του ρολογιού οι δείχτες

Θα περιμένεις να φανώ
Μα η πόρτα δεν θα ανοίγει
Ο πόνος και η μοναξιά
Σκοινί που θα σε πνίγει

Αυτά τα λόγια που ακούς
Μια νύχτα θα θυμάσαι
Κι αν τώρα τα περιφρονείς
Κάποτε θα λυπάσαι

Γιατί εγώ δεν θα΄μαι εδώ
Γλυκά να σου μιλάω
Ίσως μια άλλη να αγαπώ
Στα χείλη να φιλάω

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!