Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

ΧΑΜΕΝΟ ΟΝΕΙΡΟ:ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ - ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΧΑΜΕΝΟ ΟΝΕΙΡΟ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

ΧΑΜΕΝΟ ΟΝΕΙΡΟ

ΖΕΙΣ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΓΚΡΕΜΙΖΕΤAI
ΤΟ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙΣ ΜΑ ΕΚΕΙΝΟ ΕΞΑΤΜΙΖΕΤAI
ΣΒHΝEI ΣΑΝ ΑΣΤΡΟ ΤΟ ΠΡΩI,ΣΑΝ ΗΛΙΟΣ ΧΑΝΕΤAI
ΤΡΕΧΩ ΞΩΠΙΣΩ ΤΟΥ, ΕΚΕΙΝΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤΑΙ

ΣΑΝ ΜΙΑ ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ ΩΡΑΙΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΚΡΥΦΤΟ
ΤΟ ΧΕΡΙ ΑΠΛΩΝΩ ΝΑ ΤΟ ΠΙΑΣΩ ΜΑ ΕΚΕΙΝΟ
ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΦΑΝΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΑΝΑΖΗΤΩ

ΖΕΙΣ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΛΩΝΙΖΕΤΑΙ
ΛΕΣ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟ, ΤΟ ΘΕΣ ΜΑ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΕΤΑΙ
ΦΕΥΓΕΙ ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ ΤΡΥΦΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ 
ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΦΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΣΩ

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!