Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΩ:ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΩ

ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Δεν ξέρω πως να σου το πω

Δεν ξέρω πως να σου το πω
Πως να στο μολογήσω
Χωρίς εσένα δεν μπορώ
Ούτε λεπτό να ζήσω

Το ξέρω πως θα ρθει στιγμή
Που θα μου πεις αντίο
Πως θα κοπεί η αγάπη μας
Σε κομματάκια δυο

Και οι ώρες μου θά ΄ναι θολές
Από τα δάκρυα μου
ένα μαχαίρι κοφτερό
Θα έχω μες στη καρδιά μου

Δεν ξέρω πως να σου το πω
Πως να στο μολογήσω
Θα ρθούνε μέρες μοναξιάς
Μακριά σου όταν θα ζήσω

Το ξέρω πως θα ρθει στιγμή
Που θα μου πεις αντίο
Πως θα κοπεί η αγάπη μας
Σε κομματάκια δυο

Και οι ώρες μου θά΄ ναι θολές
Από τα δάκρυα μου
ένα μαχαίρι κοφτερό
Θα έχω μες στη καρδιά μου

Γνωρίζω ποσό σε αγαπώ
Το ξέρει η ψυχή μου
Και όσο τα χρόνια θα περνούν
Μαύρη θάναι η ζωη μου

Και οι ώρες μου θά 'ναι θολές
Από τα δάκρυα μου
ένα μαχαίρι κοφτερό
Θα έχω μες στη καρδιά μου

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!