Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2018

ΔΑΚΡΥ ΜΟΥ:ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΕΤΑΞΑ- ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΔΑΚΡΥ ΜΟΥ!
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΕΤΑΞΑ
ΣΤΙΧΟΙ-ΜΟΥΣΙΚΗ: ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΗ :ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ...
   
Δάκρυ  μου

Απ" τη καρδια ξεκίνησε
το δάκρυ μου κυλώντας
κι όταν στα μάτια έφτασε
το ρώτησα γελώντας:

Δάκρυ μου πάλι ζεστό σε πίνω
γεύση σαν πικραμύγδαλο
στο στόμα μου αφήνω
όταν σε καταπίνω
φωτιές μου καίνε την καρδια
και με το δάκρυ σβήνω

Δάκρυ που μοιάζεις με πηγή
πηγή που δεν στερεύει
μέσα μου πνίγεις τις χαρές
και τους καημούς θεριευεις

Δάκρυ μου πάλι ζεστό σε πίνω
γευση σαν πικραμύγδαλο
στο στόμα μου αφήνω
όταν σε καταπίνω
φωτιές μου καίνε την καρδια
και με το δάκρυ σβήνω!

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!