Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

* ΚΕΡΙΝΑ ΦΤΕΡΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ: ΦΡΑΓΚΟΣ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ -ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΚΕΡΙΝΑ ΦΤΕΡΑ

ΕΡΜΗΝΕΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ: ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Κέρινα φτερά 

Τι να θαυμάσω βρε ζωή και τι να δω από εσένα
κουρελιασμένα όνειρα και νιάτα πληγωμένα
Τι να θαυμάσω πες μου τι , πες μου πως να γελάσω
κέρινα ειναι τα φτερά στον ήλιο πως να φτάσω

Κέρινα φτερά στους ώμους καίγονται στον ήλιο
κέρινα φτερά στους ώμους λιώνουν λίγο- λίγο

Για πες μου πως να σηκωθώ και να ξανά πετάξω
ξέρω ζωή είσαι κακιά και τα φτερά θα κάψω
και τα φτερά τα κέρινα, ποτέ ψηλά δεν πάνε
ξέρω θα λιώσουν δυστυχώς και δεν ξαναπετάνε

Κέρινα φτερά στους ώμους καίγονται στον ήλιο
κέρινα φτερά στους ώμους λιώνουν λίγο- λίγο

Γιώτα Ξένου


Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!