Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ ΜΟΥ : ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ ΜΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ 

Ολυμπιακάρα μου ομάδα δοξασμένη
Μέσα στα βάθη της καρδιάς σε έχω φυλαγμένη
Από παιδί σε ακολουθώ όπου πηγαίνεις πάω
Χάνεις κερδίζεις πάντοτε θα σε ακολουθω

κυλάς μέσα στο αίμα μου υπάρχεις στην ζωή μου
Σαν το κρυμμένο θησαυρό σε έχω στη ψυχή μου
Από μικρός σε δόξαζα και ακόμα σε δοξάζω
Ήμουν παιδί μεγάλωσα και ακόμα σε θαυμάζω 

Ολυμπιακάρα μου είσαι το είδωλό μου
Εσύ είσαι η λατρεία μου εσύ και το όνειρο μου ,,
Σε αλάνες και σε γήπεδα θα σε ακολουθαω
Και τους μεγάλους παίχτες σου πάντα θα αγαπάω

Εσύ είσαι στην Ελλάδα μας η πρώτη ομαδάρα
Στους πράσινους είσαι ο εχθρός στους κίτρινους λαχτάρα 
Όσοι με εσένα παίξανε πόνεσε η καρδια τους
Ο εφιάλτης έγινες μέσα στα όνειρά τους

Ομάδα μου σε προσκυνώ ριγώ στο πέρασμα σου
Σαν μια γροθιά ερχόμαστε οι φίλαθλοι κοντά σου
Το χρώμα σου το κόκκινο θαμπώνει τη ματιά μας
κόκκινο τριαντάφυλλο στους κήπους της καρδιάς μας ,,

Ολυμπιακάρα μου ομάδα αγαπημένη
Ομάδα μου πανέμορφη και πάντα δοξασμένη
Θα ζεις για πάντα στη καρδια και μέσα στη ψυχή μου
Θα είσαι η ομαδάρα μου για πάντα στη ζωή μου

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!