Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

Δεν δέχονται οι Έλληνες



Δεν δέχονται οι Έλληνες

Τα γιορτινά σου φόρεσες
Αθήνα μου μεγάλη ,
Σαν τη δική σου όμορφη
Στον κόσμο δεν είναι άλλη!

Σήμερα όλα τα παιδιά
Τα όμορφα παιδιά σου,
Βγήκανε να φωνάξουνε
Για την ελευθέρια σου,

Βγήκανε να φωνάξουνε
Για την Μακεδονία,
Μες τη δική σου αγκαλιά
Με θάρρος και μανία,

Για να ακούσουν οι λαοί
Φωνή απ'την ψυχή τους,
Και πως για την πατρίδα τους,
Θα δώσουν τη ζωή τους,

Δεν δέχονται οι Έλληνες
Να τους υποδουλώσουν,
Και την Μακεδονία τους
Στους Σλάβους να την δώσουν,

Όποιοι τολμήσουν να σκεφτούν
Πως θα μας Πολεμήσουν,
Μεγάλο λάθος κάνουνε
Δεν πρέπει να τολμήσουν,

Γιατί στο DNA μας
Ο Αλέξανδρος Υπάρχει
Και δεν μπορεί ποτέ κανείς
Την δύναμή μας ναχει,,,

Γιώτα ξένου

Σας έγραψα, μιας και δεν μπορώ να είμαι εκεί, ένα ποίημα που ταιριάζει σε όλους εσάς που βγήκατε στους δρόμους να φωνάξετε για την ελευθερία μας
Μπράβο σας αδέρφια μου.
Μπορεί να μην είναι το σώμα μου εκεί, Μα η ψυχή μου είναι ανάμεσα σας!!!!!

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!