Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

ΑΔΕΣΠΟΤΗ ΚΑΡΔΙΑ 2-A N A S T A S I A-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ -ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΑΔΕΣΠΟΤΗ ΚΑΡΔΙΑ 2-
A N A S T A S I A
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Αδέσποτη καρδια

Θάρθει μια μερα που θα βρεις
Άδειο το σπίτι από εμένα
Ολα τα φώτα μας κλειστά
Κλειδιά στο δρόμο πεταμένα

Η δεδομένη μου ψυχή
Δεν θα ειναι εκεί για να σε νοιώσει
Η αγκαλιά μου μακριά
Τη ζεστασιά της να σου δώσει

Θα βρείς τη γάτα σου εκεί
Και το σκυλάκι το μικρό σου
Μη τα αμελείς δίνε αν θες
Λίγο καιρο απ το καιρο σου

Θέλουν και αυτά τη ζεστασιά
Και την αγάπη της καρδιας σου
Πριν σε αφήσουνε κι αυτά
Και πάνε κάπου μακριά σου

Για μενα όμως μη σκεφτείς
Αδέσποτη θά ναι η καρδια μου
Κουράστηκε να την πονάς
Να τρέχουνε τα δακρυα μου

Τα κουρασμένα μου εγώ
Τα πονεμένα μου τα θέλω
Με κανουν να παραμιλώ
Στην σκέψη μου οταν σε φέρνω

Θα βρείς τη γάτα σου εκεί
Και το σκυλάκι το μικρό σου
Μη τα αμελείς δίνε αν θες
Λίγο καιρο απ το καιρο σου

Θέλουν και αυτά τη ζεστασιά
Και την αγάπη της καρδιας σου
Πριν σε αφήσουνε κι αυτά
Και πάνε κάπου μακριά σου

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!