Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

ΠΗΡΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ Η ΛΕΞΗ ΣΕ ΑΓΑΠΩ - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ



Αυτά τα σώματα που κάποτε χορεύανε σ’ όλες τις νότες που τους έπαιζε ζωή.  
   


 Περνώντας όμως τα χρόνια ολα αυτά τα ωραία παίρνουν σύνταξη, εκείνος διαβάζει την Εφημερίδα του 
,


Εκείνη με βήμα κουρασμένο ετοιμάζει τον καφέ τους




ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ 
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ -ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ 

ΠΗΡΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ Η ΛΕΞΗ ΣΕ ΑΓΑΠΩ

ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙΣ ΤΟ ΚΑΦΕ ΜΑΣ
ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΧΑΔΙΑ ΠΗΡΑΝ ΣΥΝΤΑΞΗ
ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΗΛΗΘΗΚΑΜΕ ΠΟΤΕ ΜΑΣ ,

ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΧΟΡΕΥΑΝΕ
ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΝΟΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΖΕ Η ΖΩΗ
ΤΩΡΑ ΜΕ ΚΟΠΟ ΚΟΙΤΑΖΟΜΑΣΤΕ
ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ
ΠΗΡΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ Η ΛΕΞΩ ΣΕ ΑΓΑΠΩ
ΣΕ ΑΛΛΟ ΔΩΜΆΤΙΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΓΩ ,,

ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΟΥ
ΠΟΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΜΑΙ
ΚΑΙ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΟΥ
ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΜΑΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ

ΤΟ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟ ΣΟΥ ΤΟ ΒΗΜΑ ΜΕ ΞΥΠΝΑΕΙ
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΥΦΟΣ ΜΑΚΡΥΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ
ΔΩΣΜΕΝΗ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ
ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΟΡΙΣΤΟ ΣΕ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΜΙΛΑΣ

Γιώτα Ξένου
   



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!
 ,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!