Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΜΕ ΕΙΡΩΝΙΑ:ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΕΤΑΞΑ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



Ποτέ μη κλέψεις την ευτυχια του άλλου .γιατί θα έρθει και η δίκη σου σειρά ,και τότε θα καταλάβεις το πόνο
Το κλεμμένο πανωφόρι δεν Μπορεί να σε Ζεστάνει ποτέ

ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΜΕ ΕΙΡΩΝΙΑ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΕΤΑΞΑ
.ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.......
ΜΟΥΣΙΚΗ..ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ....


ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΜΕ ΕΙΡΩΝΙΑ

ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΜΕ ΕΙΡΩΝΙΑ ,ΚΑΙ ΓΕΛΑΣ
ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΩΧΝΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ,
ΜΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΟΜΩΣ Η ΩΡΑ ΚΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ
ΠΟΥ ΜΙΑΝ ΑΛΛΗ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ ΜΑΚΡΙΆ ΣΟΥ ,
ΘΑ ΠΟΝΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΑΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ
ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΙΛΙΑ ΘΡΎΨΑΛΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ,

ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΚΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ
ΠΑΛΙΟ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΑΝΩΦΟΡΙ
ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΝΙΑ ΘΑ ΧΤΥΠΗΘΕΙΣ
ΑΠ'ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟ ΞΕΡΟΒΟΡΙ ,

ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΜΕ ΕΙΡΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣ ,
ΜΑ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΠΟΝΑΕΙ
ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ
ΠΩΣ ΜΙΑΝ ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ
ΘΑ ΠΟΝΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΑΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ,
ΚΑΙ Ο ΠΟΝΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ 

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!