Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

ΦΕΥΓΩ ΑΠΟΨΕ ΣΤΙΣ ΕΝΙΑ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ



ΦΕΥΓΩ ΑΠΟΨΕ ΣΤΙΣ ΕΝΙΑ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Φεύγω απόψε στις ενια

Αποφασισα να αλλαξω τη ζωη μου
Να ελευθερώσω τη καρδια το σώμα την ψυχή μου
Το πήρα απόφαση κι ας ξέρω πως πονάω
Φεύγω απόψε στις ενια και πίσω δεν γυρνάω

Χαιρομαι που αύριο το πρωί
Δίχως εκείνη θα ξυπνήσω
Μα όσο κι αν την αγαπώ
Μονάχος μου θα συνεχίσω

Φεύγω με άδεια τη ψυχή
Κοντά της πια δεν θα γυρίσω
Ολες της άσχημες στιγμες
Στα αδειο κρεββατι της θα αφήσω

Φεύγω με ελπίδα πως θα βρω
Μία γωνια να ξαποστάσω
Την ησυχία μου να βρω
άλλους καημους να μη περάσω

Αποφάσισα να αλλαξω τη ζωη μου
Να φύγω από την κολαση που ζούσε η ψυχή μου
Το πήρα απόφαση στο αγνωστο να πάω
Φεύγω απόψε στις ενια και πίσω δεν γυρνάω

Χαιρομαι που αύριο το πρωί
Δίχως εκείνη θα ξυπνήσω
Μα όσο κι αν την αγαπώ
Μονάχος μου θα συνεχίσω

Φεύγω με αδεια τη ψυχή
Κοντά της πια δεν θα γυρίσω
Ολες της άσχημες στιγμες
Στα αδειο κρεββατι της θα αφήσω

Φεύγω με ελπίδα πως θα βρω
Μία γωνια να ξαποστάσω
Την ησυχία μου να βρω
άλλους καημούς να μη περάσω 

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!