Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

Φεύγεις μικρέ μας άγγελε



Το χαρίζω και σε όλους τους γονείς που παντρεύουν της κορούλες τους ,,

Φεύγεις μικρέ μας άγγελε,

Κόρη μου όμορφη γλυκέα
νυφούλα θα σε ντύσω ,
Σε αυτόν που θα σε παντρευτεί,
Ένα στολίδι ακριβό
Απόψε θα Χαρίσω

Το κρεβατάκι που αφησες
Πάντα θά´ναι στρωμένο,
Με κούκλες και παιχνίδια σου
Θα το έχω στολισμένο 

Όταν γλυκά κοιμόσουνα
Με αγάπη σε κοιτούσα,
και οταν ειχες Πυρετό
Δίπλα σου ξαγρυπνούσα

Σήμερα που θα παντρεύτεις
Στο νου μου όλα γυρίζουν
Καί από πόνο και χαρά
Τα μάτια μου δακρύζουν

Τωρα !!!!!άλλη φωλιά θα πας να Βρεις
Κόρη μου αγαπημένη,
Αυτό που θέλουμε να ζεις
Και να 'σαι ευτυχισμένη,

Θέλω τα δυο ματάκια σου
Ποτέ να μη δακρύζουν ,
και στη καινούργια σου φωλιά
Χίλιες χαρές να ανθίζουν.

Τωρα μικρέ μας άγγελε
Θα αλλάξει η ζωή σου,
να μη γνωρίσει βάσανα
Και πίκρες η ψυχή σου,

Το σύντροφο σου να αγαπάς
Μέσα από την καρδιά σου,
Αυτός θα ειναι στο εξής
Το φως απ´´την ματιά σου ,,

Εγω και ο πατέρας σου
Πάντα θα σε αγαπάμε
Φτερά αγγέλου θα έχουμε
Γύρω σου να πετάμε

Μη μας ξεχνάς να έρχεσαι
Της νύχτες στα όνειρα μας
Και πάντα θα προσεύχεται
Για σένα η καρδιά μας

Γιώτα Ξένου




Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!