Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ:ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ - ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ-
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ 
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ,,,,,

ΣΑΝ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΟΥ ΚΑΠΝΙΖΕΙ Ο ΠΟΝΕΜΕΝΟΣ
ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΙΝΕΙ Ο ΜΟΝΑΧΟΣ
ΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΗ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ Ο ΑΔΙΚΙΜΕΝΟΣ
ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙ Ο ΔΥΝΑΤΟΣ

ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΠΟΥ ΠΙΝΕΙ
Ο ΔΙΚΑΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ
Ο ΔΥΝΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΝΕΙ

ΣΑ ΜΙΑ ΣΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΜΕΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ
ΣΑΝ ΤΟ ΤΥΦΛΟ, ΠΟΥ ΦΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ
ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΒΡΑΧΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΥΜΑ ΤΟΝ ΧΤΥΠΑΕΙ
ΚΑΙ Ο ΔΙΨΑΣΜΕΝΟΣ ,ΠΟΥ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΕΙ

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!