Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

Έμπαζε νερό

Έμπαζε νερό

Ήταν η ζωή μου όλη ένα Πλοίο 
Που έμπαζε νερό , 
Λίγο λίγο Βυθιζόταν και έφτασα ως εδώ ,
 Τα κατάρτια της ψυχής μου
 Σπάσανε κι αυτά ,
 Και βυθίστηκα στο τέλος στα βαθιά νερά 

Τώρα δεν υπάρχει ελπίδα 
Δεν υπάρχει φως 
 Γιατί έχει αγριέψει ο καιρός 
Τώρα δεν υπάρχει ελπίδα 
Δεν υπάρχει φως 
Είναι μαύρη η καρδια μου  
Όπως ο ουρανός 

Ήταν η ζωή μου όλη ένα πλοίο
 Που έμπαζε νερό
 Και κουπιά δεν έχω άλλα να πιαστώ 
 Η Πυξίδα έχει σπάσει με έβγαλε αλλού
 Που με πέταξε στην άκρη του άγριου καιρού 

Ήταν η ζωή μου όλη ένα πλοίο 
Που έμπαζε νερό 
Ήθελα να φτάσω κάπου πριν χαθώ 
Μα τα κύματα μεγάλα πνίξαν την καρδια μου
 Και χαθήκαν σαν αέρας όλα τα όνειρα μου ,

 Γιώτα Ξένου


Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!