Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Μάνα Κρήτη


Το αφεντικό της χώρας ειναι ο λαός μας ,,,
Μπράβο λαε μου ,,κλαίω σήμερα που είδα την δύναμη σου ,
Μη τους Αφήσεις να σε προσβάλουν άλλο ,,
Οι Έλληνες ειναι αετοί

Μάνα Κρήτη

Κρήτη μου μανα όμορφη ,
Με τα ψηλά βουνά σου ,
Εχεις καρδια απο σίδερο
Μεγάλη η λεβεντιά σου ,

Στου Ψηλορείτη τα βουνά
Εχθρός εκει δεν παει ,
Εκεί αετοί φωλιάζουνε
Τουφέκι τραγουδάει ,

Του κρητικού το όνειρο ,
Για λευτεριά διψάει ,
Και αλίμονο στον Τύραννο
Κοντά του που θα πάει 

Μες στου πολέμου της φωτιές
Ο κρητικός σαν μπαίνει ,
Σαν το λιοντάρι Πολέμα
Ποτέ του δεν πεθαίνει 

Δεν καίγονται τα σίδερα ,
Ουτε οι καρδιες λυγανε ,
Και αν πέσουν μέσα στη φωτιά
Τα χείλη τραγουδάνε 

Στου Ψηλορείτη τις κορφές
Τις νύχτες σαν χιονίζει ,
Της Κρήτης μας η λεβεντιά
Στο χιόνι μέσα ανθίζει ,

Ανθιζουνε τα όνειρα ,
Για λευτεριά διψάνε ,
Οταν χορεύει ο κρητικος ,
Οι νύχτες τραγουδάνε ,

Τραγούδια λένε όμορφα
Που τα βουνά ραγίζουν ,
Όταν τα ακούνε τα θεριά ,
Τα ματια τους δακρύζουν ,

Γιώτα Ξένου


Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!