Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟ:ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟ

ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Για το δικο μου το καλο

Πήρα μια απόφαση γενναία
Να φύγω και να μη σε ξαναδώ
Μήπως γλιτώσω από εσένα
Για το δικό μου το καλό

Για το δικο μου το καλο
Θα φυγω μακρια σου
Θα χάνω την υπόληψη
Όσο θα ζω κοντά σου

Θέλω να φύγω μακριά
Να μη πονά η ψυχή μου
Οσο θα ειμαι διπλα σου
Θα χάνεται η ζωή μου

Θέλω να φύγω να χαθώ
Πίσω να μη γυρίσω
Αν πέθανες αν έζησες
Να μη ξανά ρωτήσω

Πηρα αποφαση να φυγω
Να σε πετάξω από το μυαλό
Μια απόφαση γενναία
Για το δικό μου το καλό

Για το δικό μου το καλό
Θα φύγω μακριά σου
Και θα πετάξω σαν πουλί
Μέσα απ την αγκαλιά σου

Θέλω να φύγω μακριά
Να μη πονά η ψυχή μου
Όσο θα είμαι δίπλα σου
Θα χάνεται η ζωή μου

Θέλω να φύγω να χαθώ
Πίσω να μη γυρίσω
Αν πέθανες αν έζησες
Να μη ξανά ρωτήσω 

Γιώτα Ξένου


Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!