Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Ο πονεμένος μάγειρας

Ο πονεμένος μάγειρας και εστιάτορας της Αμερικής,
Αφιερωμένο στο κουνιάδο μου Γιώργο , από το New Jersey


Ο πονεμένος μάγειρας

Έχω παράπονο Πικρό
 Καημό πολύ μεγάλο,
 Το μαγαζί μου δεν μπορώ
Να το δουλεύω άλλο

Μαγειρεύω και φουρνίζω
 Και με πίκρα μουρμουρίζω
 Να 'τανε να το πουλήσω
Στην Πατρίδα να γυρίσω,

Με κούρασε η πολλή δουλειά
Χρόνια πολλά δουλεύω
Θέλω να βρω Αγοραστή
 Για να μη μαγειρεύω

Μαγειρεύω και φουρνίζω
 Και με δάκρυα μουρμουρίζω
 Να 'τανε να το πουλήσω
Στην πατρίδα να γυρίσω

Θέλω να είμαι ελεύθερος
 Τα αυγά μ´έχουν κουράσει
 Βαρέθηκα τα ρεστοράν
 Με έχουνε γεράσει

Αχ να βρεθεί ο Αγοραστής
 Αυγά για να μην ψήνω
Να είμαι στην πατρίδα μου
Και τσικουδιά να Πίνω

Το όνειρο του καθενός
 Που φεύγει από Το χωριό του
Λεφτά να κάνει Ο φουκαράς
 Να πάρ´ των ομματιών του

 Πολλοι δεν το κατάφεραν
 Πατρίδα να γυρίσουν
Και χάθηκε στην ξενιτιά
Για πάντα η ζωή τους

Παλικαράκι έφυγα
Με όνειρα και ελπίδες,
Μα Είδαν τα ματάκια μου
Μεγάλες καταιγίδες

 Μανούλα και πατέρα μου
Δεν Χάρηκε η καρδιά μου
Πολλές φορές κοιμήθηκα
 Μέ Δάκρυα στην μάτια μου

Κάτι αδέλφια μου και αυτά
Ακόμα περιμένουν
 Μα δεν πιστεύω να το δω
 Άδικα με προσμένουν

Άδικη ειναι η ξενιτιά
 Και όποιος την έχει Νιώσει
 Σας Το δηλώνω υπεύθυνα!
 Πως το 'χει Μετανιώσει,,,
Γιώτα Ξένου


Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!