Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΣΥ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ -ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



Η ζωή μας αλλαζει ,ποτέ δεν θα ειναι η ίδια ,και για αυτό το λόγο πρέπει Κάθε μέρα να προετοιμαζόμαστε για το αύριο, ένα αύριο που κανένας δεν γνωρίζει....

ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΣΥ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ 

Ζωή μου εσύ
Ζωή μου εσύ που ξαφνικά έχεις αλλαξει
Και τίποτα δεν ειναι πλέον σε μια τάξη
Γυρνάς στους δρόμους μα δεν ξέρεις που πηγαίνεις
Κοιτάζεις γύρω μα δεν ζεις δεν ανασαίνεις
Χτυπά με πόνο η καρδια δεν την ακούνε
Και με ενα βήμα βιαστικό σε προσπερνούνε

Αυτούς που είχες αγκαλιά σε εγκατάλειψαν
Στο δρόμο σε είδαν ξαφνικά δεν σε γνωρίσαν
Αυτούς που είχες βοηθήσει σε ξεχάσαν
Απλά σε κοίταξαν και βιαστικά σε προσπεράσαν

Αυτοί που σου έλεγαν πως είσαι ο θεός τους
Δεν σου μιλούν για να μη χάσουν το καιρό τους
Αυτοί που σου έλεγαν τα λόγια τα ωραία
Τώρα δεν θέλουν να σε κάνουνε παρέα

Ζωή μου εσύ που ξαφνικά έχεις αλλάξει
Και μες στο χάος της ζωης σε έχουν πετάξει
Φωνάζει άγρια η ψυχή μα δεν ακούνε
Απομακρύνονται μα πίσω δεν κοιτούνε
Χτυπά με πονο η καρδια δεν της μιλούνε
Και με ένα βήμα βιαστικό σε προσπερνούνε

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!