Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ:ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ





ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ


ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

Έφτασε η ωρα της φυγής σου
και εγω στα ματια σε κοιτω
Κρύβω το πονο στη καρδια μου
να μην ακουσεις το λυγμό
τα δυο φτερά σου άπλωσες
στο αγνωστο να πας
Το τόπο που γεννήθηκες
παιδι μου μη ξεχνάς

Προσεξε Γιε μου
το ταξίδι που θα πας
Δεν θα εχει παντα
το καιρο να σε αρμενίζει
Θα δεις φουρτούνες
να σε κανουν να λυγάς
Κι ενα κοσμο
που δεν ξερει να δακρύζει

Φεύγεις παιδι μου απ το σπίτι
που μεγάλωσες
Απο τα χερια μου τα δυο
που σε κρατούσαν
Απο το ομορφο
κρεβάτι που κοιμόσουνα
Κι απο τα ματα μου
τα δυο που σε κοιτούσαν

Προσεξε Γιε μου
το ταξίδι που θα πας
Δεν θα εχει παντα
το καιρο να σε αρμενίζει
Θα δεις φουρτούνες
να σε κανουν να λυγάς
Κι ενα κοσμο
που δεν ξερει να δακρύζει

Προσεξε παντα
την αληθεια να μιλάς
Τη πίστη σου ποτε
να μη την χάνεις
Τους νόμους των προγόνων μας
δεν θελω να ξεχνάς
Μονο για την πατρίδα μας
παιδι μου να πεθάνεις
Γιώτα Ξένου


Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!