Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

ΗΣΟΥΝ ΑΝΤΡΑΣ ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ-ANASTASIA-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ- ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΗΣΟΥΝ ΑΝΤΡΑΣ ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ-ANASTASIA
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Ησουν άντρας πάρτα όλα

Διχως εμένα στη ζωή
Σήμερα δεν θα ζούσες
Με τα δικά μου τα φτερά
Μια ζωή πετούσες

Με τα δικά μου τα φτερά
Και την καλη καρδιά μου
Μα οταν έφτασες ψηλά
Σκότωσες τα όνειρα μου

Έπαιξες με την ζωή μου
Και με τη συνείδησή μου
Έπαιξες με την καρδιά μου
Και με τα αισθήματα μου
Ήσουν άντρας παρτα ολα
Ολα μου τα πήρες ολα
Ολα μου τα πήρες ολα
Ησουν άντρας παρτα ολα

Μαζί εμείς αρχίσαμε
Απο το πουθενά
Και κάθε βήμα που έκανες
Εγω ήμουνα μπροστά

Πόσες θυσίες έκανα
Τις ξέγραψε η ψυχή σου
Χωρίς να νιώθεις ενοχές
Ποτέ μες στη ζωή σου

Έπαιξες με την ζωή μου
Και με τη συνείδησή μου
Έπαιξες με την καρδιά μου
Και με τα αισθήματα μου
Ήσουν άντρας παρτα ολα
Ολα μου τα πήρες ολα
Ολα μου τα πήρες ολα
Ησουν άντρας παρτα ολα

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!