Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

Έξω από την φυλακή


Έξω από την φυλακή

Απ' το κελί της φυλακής
 Βγήκα εχθές το βράδυ,
 Άντε να ψάξω για να βρω, 
Δουλειά στοργή και χάδι

 Με ένα σακί στους ώμους μου,
Με ρούχα μου παλιά, 
Και με πληγές αμέτρητες, 
Επάνω στην καρδιά, 

Για πες μου τώρα βρε ζωή,
 Πιο δρόμο να τραβήξω,
 Στραβά θα με κοιτάξουνε , 
Ταυτότητα όταν δείξω, 

Για πες μου τώρα βρε ζωή 
Τι όνειρα θα δω...?
 Όταν στο δρόμο καταγής 
Βαριά θα κοιμηθώ, 

Το ξέρω θα είσαι δύσκολη
 Θα κλάψει η ψυχή μου,
 Θα κάνω μια παράβαση 
Να πάω στο κελί μου,

 Γιώτα Ξένου  
Δεν είναι ανάγκη να έχουμε πάει φυλακή για να καταλάβουμε πως νιώθει ένας άνθρωπος !!!!!Και ας μην ξεχάσουμε ότι βρεθήκανε στη φυλακή, Άνθρωποι Που δεν είχα να πληρώσουν Τα Χρέη τους,,, Ανθρωπάκια αθώα!!!!!!!!!
Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!