Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Μιλώ στον εαυτόν μου


Μιλώ στον εαυτόν μου 

 Άσε με απόψε να μιλώ στον εαυτό μου 
Αυτόν το φίλο, τον καλό, που μ' αγαπάει,
Άσε με απόψε να μιλώ στον εαυτόν μου 
Είναι ένας φίλος που πραγματικά για μένανε πονάει

Άσε με λοιπόν και φύγε 
Για να ζω με τον καημό μου
Και την πίκρα που μου δίνεις
Θα τη πω στον εαυτόν

Άσε με απόψε να μιλώ στον εαυτό μου
Πολλά θα πω και πρέπει να μ' ακούσει
Όταν στο τέλος κουραστώ,
Ξέρω, με δάκρυα θα με λούσει,
 
Άσε με απόψε να μιλώ στον εαυτό μου 
Αυτός τα ξέρει, τα γνωρίζει και πονάει, 
Και όταν θα παραμιλώ !!!!!!!! 
Αυτός θα είναι δίπλα μου να με Παρηγοράει 

 Γιώτα ξένου :Γραμμένο το 2001

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!