Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Πέστε μου παραμύθια εξωτικά



Πέστε μου παραμύθια εξωτικά

Πέστε μου παραμύθια εξωτικά
Να ξεπερνούν κάθε Ανθρώπου φαντασία 
Μήπως μπορέσω να ξεχάσω ξαφνικά 
Αυτού του κόσμου την απέραντη κακία 

Πείτε μου παραμύθια εξωτικά 
Ότι η άνοιξη ανθίζει το χειμώνα
Και καλοκαίρια όμορφα ζεστά 
Ο ήλιος έσβησε και ξαφνικά πέφτουνε χιόνια

Πέστε μου πως ο ουρανός δεν έχει αστέρια 
Και πως στη γη ,άνθρωποι πια δεν περπατούν, 
Πως τα ποτάμια και τα τρένα σταμάτησαν 
Και τα πουλιά δεν ξέρουν ποια να κελαηδούν

Πέστε μου παραμύθια εξωτικά 
Για να ξεχάσω αυτό το ψέμα που σκοτώνει
Πέστε μου παραμύθια εξωτικά
Να σταματήσει η ζωή να με πληγώνει

Πέστε μου παραμύθια εξωτικά
Να τα πιστέψει του μυαλού μου η φαντασία
Και στο Σκοτάδι, που έχω μέσα στην ψυχή
Να βγεί ο ήλιος και να απλώσει η Ευτυχία

Από την ποιητική μου  συλλογή:  Ένα βιβλίο

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!