Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

ΛΑΕ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ:ANASTASIA -ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.- ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΛΑΕ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ-
ANASTASIA
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Λαε μου αγαπημένε

Φιλότιμε λαέ μου αγαπημένε
Σκόρπισες στα πέρατα της γης
Μα όπου απλώσουνε οι ρίζες σου χαρίζουν
Το χρώμα το χρυσό της χαραυγής

Λαε μονάκριβε σαν άμμος μου σκορπάς
Τη δόξα σου σε άγνωστα τραπέζια ακουμπάς
Τιμή χαρίζουν τα κλωνάρια σου
Ποτέ δεν θα χαθούν όμως τα αχνάρια σου

Πατρίδα μου όμορφη ,δεν χάνεται η ομορφιά σου
Κρύβεις στα σπλάχνα σου μεγάλους θησαυρούς
Φτιαγμένη είσαι εσύ από τα χέρια των προγόνων
Και ευλογημένη από τους ίδιους τους θεούς

Λαέ μου όμορφε ,μεγάλε εραστή μου
Σαν φύλλο σκόρπισε κί εμένα η ζωή μου
Έφυγα διάλυσα σαν άμμος της θαλάσσης
Μα πως σε αγάπησα ποτέ μη το ξεχάσεις

Λαέ μου ευαίσθητε φιλότιμε μεγάλε
Φλόγα η ψυχή σου που το κόσμο αυτό φωτίζει
Λαέ μου ατρόμητε μεγάλε νικητή μου
ποτέ η φοβέρα του εχθρού δεν σε φοβίζει

Γιώτα Ξένου


Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!





..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!