Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Λίγες σταγόνες ευτυχίας



Λίγες σταγόνες ευτυχίας

Ένας κόσμος που αλλάζει λίγο λίγο
Που σκορπάει σαν αέρας σαν βροχή
Ένας κόσμος που αλλάζει λίγο λίγο
 Είμαι κοντά του και όμως είμαι μοναχή

Ενας κόσμος που δεν ξέρει να αγαπάει
Αν πονάει η πληγή σου δεν ρωτάει,
 Αν πεινάς αν είσαι μόνος στη ζωή σου
Αν υπαρχει κάποιος πόνος στην ψυχή σου

 Ένας κόσμος που αλλάζει λίγο λίγο χέρι αγάπης
να σου απλώσει δεν μπορεί ,
Σε κοιτάει με ένα βλέμμα παγωμένο
Λέξη όμορφη δεν έχει να σου πει

 Και εσυ ψυχή αιμοραγείς
Τα όνειρα σου έχουν σβήσει,
Η ελπίδα σου έκανε φτερά
Και αλλο πια δεν θα γυρίσει

 Θέλεις να πεις τοσα πολλα
Σε αυτους που δεν καταλαβαίνουν
Τα πλούτοι τους τα κουβαλούν!!!!!!!
 Μα δεν γνωρίζουν πως πεθαίνουν

 Ενας κόσμος που αλλάζει λίγο λίγο ,
 Κοιτώ τα λάθη τους και καίγεται η καρδια μου ,
 Πάω για ύπνο απελπισμένη για να δω
Λίγες σταγόνες ευτυχίας στα όνειρα μου

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!