Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Εγώ είμαι η Ελλάδα - Γιώτα Ξένου



Εγώ είμαι η Ελλάδα

Εγώ ειμαι η Ελλάδα ποιος μπορεί
μαζί μου να τα βάλει?
Μια ιστορία αθάνατη,
πελώρια μεγάλη

Στον τόπο αυτό γεννήθηκαν
θεοί και δημοκράτες
εμείς δεν ανεχτήκαμε
δειλούς και τρομοκράτες ,

Οι ρίζες μου ατελείωτες
θεριεύουν ,προχωράνε ,
οι γνώσεις μου απέραντες
σ'ολη τη γη γυρνάνε

Εγώ είμαι η Ελλάδα ποιος μπορεί
τα ήθη να κλονίσει
εγώ Θεούς και ήρωες
μονάχα έχω γεννήσει

Εγώ είμαι η Ελλάδα η όμορφη
κι αν με κοιτούν με οίκτον
ζωγραφισμένη με έχουνε
μες στον λευκόν τον οίκον 

Ζωγραφισμένη να κρατώ
σπαθιατικο μαχαίρι
κι αυτός που με ζωγράφισε
του Ελληνα ήταν χέρι

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!