Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Μάνα μου !!!!!!!!!!!!!!!


Μάνα μου !!!!!!!!!!!!!

 Μάνα και απόψε Σκέφτηκα
 Τα όμορφα φιλία σου 
Και την αγάπη που έκρυβες 
Στο βάθος της καρδια σου 

 Και τρέξανε τα δάκρυα
 Κάψαν το Πρόσωπο μου
 Και είπα θεέ μου Φέρτην μου 
Απόψε στο όνειρο μου

Φέρτην μου θεέ μου να της πω ,
Πως δεν μπορώ μακριά της 
Πως μου Έλειψαν τα λόγια της 
Και η ζέστη αγκαλιά της 

Και αν Κάποτε την πλήγωσα 
Μπρός της να Γονατίσω 
Και με ενα πόνο στη καρδια 
Συγνώμη να ζητήσω ,

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!