Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ: ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ- ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ




Τα όνειρα μου η ζωή μου ,,,,,,, μπορεί να μην είδα ότι ονειρεύτηκα στο δρόμο της ζωής μου ,,,,,
Όμως τα είδα όλα της νύχτες στα όνειρα μου

ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ

ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ


Στο κοσμο των ονείρων μου

Ταξίδια κάνει η καρδια μου μακρινά
Πολλά τα όνειρα που βλέπει η ψυχή μου
Στη φαντασία μου παλάτια έχω δει
Έτσι μου αρέσει να την ζήσω τη ζωή μου

Μένω από όλους μακριά για να μπορώ
Να λέω στη ψυχή πως με αγαπάνε
τη πόρτα δεν ανοίγω της καρδιάς
Θέλω στα σύννεφα τις νύχτες να κοιμάμαι

Ταξίδια κάνει η ψυχή μου μακρινά
Χιλιαδες ήλιους εχω δει στα ονειρα μου
Το κόσμο τον φοβήθηκα με πλήγωσε πολύ
Δεν θέλω άλλες τρικυμίες στην καρδια μου

Βλέπω στον ύπνο μου ανθρώπους με ψυχή
Και χέρια στοργικά να με αγκαλιάζουν
Χείλη με αγάπη αληθινή να μου μιλούν
Και ματιά όμορφα γλυκά να με κοιτάζουν

Ζωή μου θέλω μόνη μου εγώ να περπατώ
Εγώ το διάλεξα μονάχη μου να ζήσω
Στο κόσμο των ονείρων μου αγάπη έχω βρεί
Και αν πάλι ξαναγεννηθώ έτσι θα συνεχίσω

Γιώτα Ξένου


Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!