Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

ΑΝ ΜΕΙΝΩ ΕΔΩ:ANASTASIA-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ



Δεν φταίει αυτός που δεν σε θέλει πια , εσύ φταις,  που ανέχεσαι την απόρριψη,,
Οι καρδιές που σταματούν να αγαπούν, πρέπει να της αφήνεις ελεύθερες,να φεύγουν. Όλοι έχουμε το δικαίωμα της ελευθερίας .  Αυτοί που πια δεν σε αγαπούν ,δεν σε αγάπησαν ποτέ ,,

ΑΝ ΜΕΙΝΩ ΕΔΩ
ANASTASIA
ΣΤΙΧΟΙ-ΜΟΥΣΙΚΗ : ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ

Αν μείνω εδώ

Δεν θα σου χαλάσω την ημερα σου
Ούτε θα σου πω πόσο πονάω
Τώρα που έχω δει το χαραχτήρα σου
Αδιαφορώ για ότι δίπλα σου περνάω
Αφού το διάλεξα εσένα να αγαπάω

refren

Αν μείνω εδω δεν φταις εσυ φταιω εγω
Το λάθος ειναι όλο δικό μου
Αφού το βλέπω τι πιστεύεις και τι θες
Κατηγορώ που μένω εδώ τον εαυτό μου

Αφού το ξέρω πως στη σκέψη σου
Εχεις χτισμένα αλλα πιστεύω
Αν θέλω να είμαι εδώ να σε ανέχομαι
Δεν έχω λόγους εξηγήσεις να γυρεύω
Αφου το διάλεξα εσενα να λατρεύω

Δεν θα σου χαλάσω τη βραδιά σου
Ούτε θα σου πω πόσο πονάω
Αφού σε αντέχω και είμαι δίπλα σου
Μου αξίζουν ότι δίπλα σου περνάω
Αφού το διάλεξα εσένα να αγαπάω

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!