Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

Που θα κατασταλάξετε


Που θα κατασταλάξετε

 Πουλιά μου εσείς που φύγατε
 Και πείσω δεν γυρνάτε
 Για πείτε μου πια θάλασσα
 Και πια βουνά περνάτε ?
Πιο παγωμένο ωκεανό 
Περάσατε παιδιά μου
 Και αφήσατε μαύρη φωτιά 
Να καίει την καρδιά μου
 
Πού θά Κατασταλάξετε 
Και τι φωλιές θα βρείτε? 
Τι όνειρα θα κάνετε 
Σε ποιον θε να τα πείτε , 

Για μας που πίσω μείναμε 
Ο χρόνος δεν περνάει 
 Για σας πουλιά μου όμορφα 
Το δάκρυ μας κοιτάει

Γιώτα Ξένου


Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!