Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ



ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Στην τελευταία σου παράσταση

Στο τελευταίο αντίο μας
Μου είπες μ'αγαπάς
Μου είπες πως δεν πρόκειται
Λεπτό να με ξεχνάς

Μου είπες πως μετάνιωσες
Και πως θα με θυμάσαι
Μου είπες θα είναι δύσκολο
Τις νύχτες να κοιμάσαι

Και εγώ σε κοίταξα
Μα δε σε πίστεψα
Απλά σου είπα
Ένα Αντίο
Και πως δεν έχουμε
Να πούμε τίποτα
Όσο θα ζήσουμε
Εμείς οι δύο

Στην τελευταία σου παράσταση
Μου είπες με λατρεύεις
Μια ευκαιρία μοναχα
Ακόμα πως γυρεύεις

Μου είπες πως μετάνιωσες
Και να σε συγχωρήσω
Μα εγώ ποτέ δεν πρόκειται
Κοντά σου να γυρίσω

Και εγώ σε κοίταξα
Μα δε σε πίστεψα
Απλά σου είπα
Ένα Αντίο
Και πως δεν έχουμε
Να πούμε τίποτα
Όσο θα ζήσουμε
Εμείς οι δύο

Γιώτα ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

1 σχόλιο:

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!