Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

Στο γάμο μου!!!!!!

     

Γραμμένο για όλες της κοπέλες που αλλαζει η ζωή τους, με τον άντρα που Ονειρεύτηκαν

       

Στο γάμο μου!!!!!!!! 

Αυτή την όμορφη βραδιά αλλάζει η ζωή μου 
Παντρεύομαι τον άνθρωπο που διάλεξε η ψυχή μου 
Θα συνεχίσω τη ζωή με ταίρι της καρδιάς μου 
Μαζί του θα μοιράζομαι χαρές και όνειρα μου

Είμαι κορίτσι τυχερό που έχω για γονείς μου
 Ότι πιο ομορφότερο υπάρχει στη ζωή μου, 
Μεγάλωσα στα χέρια σας τα πολύ δουλεμένα
 Μα ήτανε τα χρόνια μου πάντα ευτυχισμένα 

Με Μεγαλώσατε σωστά Μέσα στην αγκαλιά σας
 Με θρέψανε τα χάδια σας και τα γλυκά φιλία σας 
 Και τώρα που μεγάλωσα και φεύγω από κοντά σας 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ που δώσατε στην κόρη σας 
Ότι πολυτιμότερο υπήρχε στην καρδια σας , 
Τα Χρόνια μου τα όμορφα Ήτανε διαλεγμένα 
Χρόνια όπου θα Μείνουνε στην μνήμη χαραγμένα

Με μάθατε να σέβομαι τον κόσμο να αγαπήσω 
Αυτά που με διδάξατε δεν θα το Λησμονήσω,
 Το ξέρω θα μου λείψετε μα θα 'σαστε κοντά μου 
Θα ζείτε θα υπάρχετε στα βάθη της καρδιάς μου, 

Μία ευχή θέλω να πω μέσα από την ψυχή μου, 
Όλου του κόσμου τα παιδιά να έχουν και να χαίρονται
 Γονείς σαν τους γονείς μου

Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!