Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΒΡΑΔΙΕΣ:ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.- ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΒΡΑΔΙΕΣ

ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Θυμάμαι εκείνες της βραδιές

Περάσανε τα χρόνια
Μα ακόμα σε αγαπώ
Περνάς από την σκέψη μου
Σαν τρένο βιαστικό

Περνάς απ το μιαλο μου
Και τα παλιά θυμάμαι
Και ειναι κάτι βραδιά
Που δύσκολα κοιμάμαι

Θύμαμαι εκείνες τις βραδιές
Με το μισογιομο φεγγάρι
Φοβόμουν μήπως και χαθείς
Μην ρθει άλλη να σε πάρει

Και σε κρατούσα αγκαλιά
σου έλεγα πως σε αγαπάω
Σου έλεγα πως είσαι εσύ
Όλος ο κόσμος που κοιτάω

Περάσανε τα χρονια
Δεν σε εχω δει από τότε
Μες στη τρελή μου σκέψη
Κάτι μου λέει ποτέ

Κάτι μου λεει πως θα ρθεις
πως θα σε συναντήσω
Αν με θυμόσουνα και εσύ
Θα σκύψω και θα σε ρωτήσω

Θύμαμαι εκείνες τις βραδιές
Με το μισόγιομο φεγγάρι
Φοβόμουν μήπως και χαθείς
Μην έρθει άλλη να σε πάρει

Και σε κρατούσα αγκαλιά
σου έλεγα πως σε αγαπάω
Σου έλεγα πως εισαι εσύ
Όλος ο κόσμος που κοιτάω

Και θα σου πω ψιθυριστά
Σε έβλεπα στα όνειρα μου
Και με λαχτάρα στη καρδιά
Σε έσφιγγα στην αγκαλιά μου

Γιώτα ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!