Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

ΜΕ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΟΤΑΝ ΜΕΘΩ:ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ -ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ



Η μοναξιά όταν σου λείπει ο Άνθρωπο σου είναι αβάσταχτη, όταν όμως δεν σου λείπει κανένας,η μοναξιά ειναι ένα ταξίδι που θες να το περπατήσεις μέσα στις ομορφιές των ονείρων σου .....

ΜΕ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΟΤΑΝ ΜΕΘΩ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ 
Με αγκαλιάζει όταν μεθώ

Της μοναξιάς μου απόψε μίλησα
Της είπα λόγια πονεμένα
Της ειπα για τα βάσανα που πέρασα
Μες στη ζωή μου εγώ για σένα

Της είπα ολα τα μυστικά μου
Και κάθε βράδυ της μιλώ
Εκείνη με καταλαβαίνει
Και με αγκαλιάζει οταν μεθώ

Με αγκαλιάζει όταν μεθώ
Και κλαίω μες στην αγκαλιά της
Και με σκεπάζει στοργικά
Μέσα στα ολόμαυρα φτερά της

Και εγώ που έμαθα να ζω
Στης μοναξιάς μου τα παλάτια
Δεν θέλω άνθρωπο να δω
Και να κοιτάζω μες στα μάτια

Της μοναξιάς μου απόψε μίλησα
Σφιχτά με ειχε αγκαλιάσει
Και έκλαψα μέχρι τα χαράματα
Μεχρι ο πονος να περάσει

Μα οταν ξύπνησα παλι της μιλησα
Πάλι της είπα τα δικά μου
Και αυτή μου είπε θα ειναι δίπλα μου
Ως στα βαθιά γεράματα μου
  
Γιώτα Ξένου



Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!