Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

Θεέ μου μόνο εσύ μπορείς

Θεέ μου μόνο ευ μπορείς

 Άνοιξη έχω στη καρδιά 
Και χίλια καλοκαίρια 
Οι νύχτες μου χορεύουνε 
Με του ουρανού τα αστέρια 

Και όλα αυτά, 
σε εσένανε Θεε μου τα Χρωστάω
Φτερούγες μου εδωσες λευκές 
Στους ουρανούς πετάω 

 Θεέ μου θέλω μόνο εσύ 
Να υπάρχεις στην ζωή μου
Για να έχω ήλιο στην καρδιά
 Και αγάπη στην ψυχή μου

 Εσύ μου δίνεις δύναμη 
Της νύχτες που είμαι μόνος
Για αυτό και φεύγει μακριά 
Της μοναξιάς ο πόνος

Είσαι το φως στην ερημιά 
Ήλιος στα όνειρα μου 
Μου προστατεύεις πάντοτε
 Εσύ τα βήματα μου 

Στο μαξιλάρι μου έρχεσαι 
Της νύχτες που κοιμάμαι 
Στην αγκαλιά σου με κρατάς 
Για αυτό και δεν φοβάμαι 

Και όταν ξυπνάω το πρωί
 Πάλι κοντά μου σε έχω 
Γιατί με εσένα δίπλα μου 
Λάθη του κόσμου αντέχω

 Αντέχω γιατί κυβερνάς 
Πάντοτε στο μυαλό μου
Εσύ είσαι όλη μου η χαρά
 Εσύ το γιατρικό μου

Γιώτα Ξένου


Ονομάζομαι Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!