Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Γιαγιά !!!!!!!!!!!



Γιαγιά !!!!!!!!!!

 Η μάνα μου όταν δούλευε 
Εσύ με Συμπονούσες
 Εσύ αγάπη μου Έδινες 
Για ώρες μου μιλούσες , 

Μου έλεγες για την ζωή 
Για τους κακούς ανθρώποις 
Μου μίλαγες για το θεό 
Και για τους Αγίους τόπους 

Εσυ γιαγιά μου όμορφη 
Νοιάζοσουνα για μένα
 Παραμυθάκια μου έλεγες 
Γλυκά και ονειρεμένα 

Με τάιζες μπουκιά μπουκιά
 Γουλιά γουλιά μεράκι ,
 Λες και ήμουνα στα χέρια σου
 Ένα μικρό πουλάκι
,
Για το Παππούλη τι να πω 
Πολύ τον αγαπάω
Πάντα στη σκέψη μου γυρνά 
Λεπτό δεν τον ξεχνάω 

Τα χρόνια μας τα όμορφα 
Στη σκέψη θα γυρίζουν,
Θα νιώθω τα χεράκια σου 
Το σώμα μου να αγγίζουν 

 Γιαγιά μου δεν σε ξέχασα
 Ούτε θα σε Ξεχάσω,
Δύσκολες θα ειναι ώρες μου
 Μια μέρα όταν σε χάσω 

 Τα αυγά τα πασχαλιάτικα 
Δεν θα τα Λησμονήσω 
Αχ να μπορούσα μια στιγμή 
Το χρόνο να Γυρίσω, 

Όταν με πας στην Εκκλησιά 
Όλοι μας Αγαπούνε 
Όλοι μας αγκάλιάζουνε 
Και μας γλυκοφιλούνε 

Τώρα θα πάω στο σχολείο 
Δεν θα είμαι πια κοντά σου 
Μα δεν θα βλέπω τη στιγμή 
Να ´ρθω Στην αγκαλιά σου 

Τα πρώτα όμως γράμματα 
Εσύ μου τα είχες μάθει ,
Εσυ πάντα Διόρθωνες,
 Τα παιδικά μου λάθη 
,
 Της νύχτες πριν να κοιμηθώ 
Εσένανε Θυμάμαι 
Σκέπτομαι την αγάπη σου
 Και Ήσυχα κοιμάμαι
 Γραμμένο για τα ομορφότερα πλάσματα του κόσμου τους παππούδες και της γιαγιάδες, έδωσαν τη ζωή τους για τα παιδιά τους ,και μετά Συνεχίζουν και για τα εγγόνια τους!

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!