Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΙΑ ΜΟΥ -ANAΣΤΑΣΙIA-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ




ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ : Νάντια Αγγελέτου
ΣΤΙΧΟΙ: ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ.
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
 Αφιερωμένο από την Γιώτα στην αγαπημένη εγγονούλα της Δ Ι Ο Ν Υ Σ Ι Α
Δροσοσταλιά μου

 Πως. Θα περνούν οι μέρες μου 
Χωρίς την συντροφιά σου 
Δίχως τα δυο τα μάτια σου 
Και τη ζέστη αγκαλιά σου

 Πως θα περνούν οι ώρες μου 
Πως θα κυλούν οι νύχτες 
Πως να κοιτώ για πες μου πως 
Του ρολογιού τους δείχτες 

Θα καίγομαι από το καημό 
Θα σβήνω από το πόνο 
Ήλιο θα έχει ο ουρανός 
Μα εγώ όμως θα κρυώνω 

Φωτογραφίες θα κοιτώ 
Μαζί τους θα μιλάω 
Τα τέσσερα τα χρόνια σου 
Ποτέ δεν θα ξεχνάω 

Πως θα ξυπνώ τα πρωινά 
Γύρω μου να κοιτάζω 
Ποιος θα μου δίνει δύναμη 
Όταν αναστενάζω 

Για σένα πάντα θα είμαι εδώ 
Να ρθείς θα περιμένω 
Πάντα τους δρόμους θα κοιτώ 
Μωρό μου αγαπημένο 

Τώρα 
Τώρα που πήγες μακριά 
Άδειασε η αγκαλιά μου 
Θα σε έχω όμως στην ψυχή
 Και μέσα στην καρδια μου 

Δροσοσταλία μου όμορφη
 Μικρο μου αγγελουδάκι
Για σένα έγραψα να ακούς 
Αυτό το τραγουδάκι


Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!