Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Έρχονται μέρες

 

Έρχονται μέρες

Έρχονται μέρες που γελάω
Και κάτι άλλες που πονάω
Υπάρχουν κι άλλες που ζητάω
 Σε ένα ψυχίατρο να πάω

Είναι στιγμές που δεν αντέχω 
Κανέναν δίπλα μου να έχω
Θέλω μοναχός μου να ζήσω
Θεέ μου πως να Συνεχίσω

Υπάρχουν νύχτες που ξυπνάω 
Και μες στο σπίτι περπατάω
Όνειρα άγρια με ξυπνάνε 
Και το μυαλό μου το χτυπάνε 

Τσιγάρο ανάβω να καπνίσω
Την μοναξιά να ηρεμήσω 
Μα ο φόβος δίπλα μου γελάει
Μεγάλη η νύχτα δεν περνάει 

Έρχονται ώρες που ζητάω
Σε κάποιο φίλο μου να πάω 
Μα έχει και εκείνος τα δικά του 
θα μου ανοίξει την καρδια του
Και ξέρω πως θα με Αγχώσει, 
Κακή ενέργεια θα μου δώσει


Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!